mercredi 25 octobre 2023

Cesta 2023 - Praha

Links : PrahaJihlavaRokštejnŠumava, 

Vyřizování dokladů v Praze probíhá snadno a rychle. Stejně tak první kontakt s Badatelnou ABS. Všichni zaměstnanci jsou kompetentní a milí. Další kroky mě nezbytně zavedou do kavárny Slavia, která měla v našich životech důležité místo.


Stejně jako v Paříži, cestování Prahou je zdarma a ve vlacích jsou slevy. Čímž nám zbývá více peněz na obložené chlebíčky se šunkou, žloutkové věnečky a další pochoutky. 

Kavárna Slavia, Praha 24. října 2023

Malý SP-350, s nímž dělám fotky do blogu, je velký žrout energie a vyhovující baterie Energizer Lithium jsem sehnal až v Praze u Škody.

FotoŠkoda, Praha 24. října 2023

Vltava a Čertovka, Praha 24. října 2023

Výstava "Oči Státní bezpečnosti" na Kampě 

Praha Kampa, 24. října 2023
Crédit photo : Ken Seton

Dnes je 25. října, druhý den v Praze. Cestou z badatelny ABS koupil jsem si do vlaku v knihkupectví Academia malou knížku a před polednem jsem se vydal na stanici metra Hradčanská.

Tramvaje a metro v Praze 

Přestože jsem před lety metro dobře znal, hloubka jeho tunelů na mne při každé návštěvě Prahy zapůsobí.

Stanice Hradčanská, 25. října 2023

Ze stanice metra Hradčanská se dostanu pěšky, přes chráněný přejezd a po chodníku, na ospalé nádraží Dejvice. Odpoledne mi jede motoráček do Hostivic.

Nádraží Praha-Dejvice, 25. října 2023

Nádraží Hostivice, 25. října 2023

Hostivické jezirko v lese, kde se Alfréd a Cyril
můžou vyřádit - Crédit photo : Ken Seton

(25.10.2023)