mercredi 14 décembre 2011

Almanach Mladé víno


V 60. letech, Klub přátel poezie jehož jsem byl členem vydával zajímavé publikace. Do exilu jsem si odvezl pouze jeden kufr 31 knih a tak jsem prakticky o celou moji knihovnu přišel, včetně některých vydání z Klubu přátel poezie.

V roce 1977 mi při domovní prohlídce, jak už jsem se v tomto blogu zmínil, StB uloupila v kůži vázanou Obranu Sokratovu. Toto Mladé víno sice mezi vzácné tisky nepatří, ale v každé poezii je trocha lásky a pravdy.

Couverture - Scan : Ken Seton

Mladé víno - Almanach nových jmen české poezie ; Sestavili Josef Brukner a Miroslav Florian ; Pro členy Klubu přátel poezie vydal Československý spisovatel v Praze roku 1961 jako svou 1877. publikaci - Výběrová řada svazek 5 ; 96 stran ; Cena : 8,80 Kčs

*Kutná Hora* Donné / Darováno

(14.12.2011)