dimanche 28 août 2022

Photographe Syd Shelton


"Šel jsem do Západního Belfastu, protože jsem chtěl vyfotografovat lidskost lidí, kteří byli hanobeni v Anglii uprostřed Troubles. Jiní fotografové dělali úžasné zpravodajství o "The Troubles", ale já jsem se díval jiným okem. To, co jsem našel, bylo téměř autobiografické, protože jsem se cítil přenesený zpět do ulic, kde jsem byl vychován na severu Anglie před 30 lety." - The Falls, Syd Shelton, 2022

Syd Shelton, Rock Against Racism, Belfast 1979
Crédit photo : S. Shelton

"Je suis allé à West Belfast parce que je voulais photographier l'humanité des gens qui ont été vilipendés en Angleterre au milieu de Troubles. D'autres photographes faisaient une couverture incroyable de "The Troubles" mais je regardais avec un œil différent. Ce que j'ai trouvé était presque autobiographique car je me suis senti transporté dans les rues où j'avais été élevé dans le nord de l'Angleterre 30 ans plus tôt."
The Falls, Sydney Shelton, 2022

(28.08.2022)