lundi 15 novembre 2021

Jungle.Fr

Links : Granville, SNCF, Bus & TGV minable, || Merkur, Železniční modelářství

SNCF Paris - Granville : la jungle des trajets et des tarifs - Read More.

Train Paris - Granville, Paris 22 octobre 1895
Crédit photo : paris

-    o    o    o    -

U Prašné brány byla prodejna železničních modelů, na které jsem se v klukovských letech chodil pouze dívat, když jsem se o prázdninách dostal do Prahy. Doma jsem měl levnější, vlastnoručně dotvářenou elektrickou železnici s doplňky ze stavebnice Merkur. Vlastně jsem měl raději to, co jsem si mohl zkonstruovat sám.

Granville, 15. května 2014, velký odliv
Crédit photo : Ken Seton

Od 14 let jsem podnikal expedice vlakem po Čechách a později i na Slovesnku. V té době také fungoval při trampování autostop, jehož jsem pak využíval i v exilu k cestování po Francii. Přesto mě láska k vlakům neopustila a do Čech jezdím přes Německo vlakem.

Berlin Hauptbahnhof DB, 14 mars 2018
Crédit photo : Ken Seton

(15.11.2021)