vendredi 30 décembre 2022

Inventory - Lišák


Kamarád Lišák, trampská osada a devadesátá léta v Čechách a na Moravě. Celou historii Lišákova fotografického podnikání neznám. Pouze z jednoho zahořklého dopisu od něho lze usoudit, že v divokých 90. letech o živnost přišel. 

Já ovšem přijel do již rozpadlého státu poprvé po více jak 15 letech, na Silvestra 2000 do Dobřichovic, odkud jsem do exilu odjížděl. Lišáka bych stejně na osadě už nestihl. Cítím to vůči němu jako dluh, bohužel již bylo a je pozdě.
 
 Wild East (rub fotografie) - Scan : Ken Seton

Wild East, indiánský skalp, 1991-93
Crédit photo : Lišák (Oldřich Navrátil)

WILD EAST řeky Bobrůvky Tě zve.
Co tak se objevit a zkusit nějakou dobu přežít ???
Ahoj Lišák
 
Westernové městečko (rub fotografie)
Scan : Ken Seton
 
Westernové městečko - Šiklův mlýn, 1991-93
Crédit photo : Lišák (Oldřich Navrátil)
 
Takto si dnes hrají třeba i naši potomci v údolí řeky Bobrůvky nepříliš daleko od Tronkovy rokle. Snad se donutím i něco napsat bližšího.
Ahoj Lišák
Westernové městečko - Šiklův mlýn
592 56 Zvole nad Perštejnem, tel. 0505/97400
otevřeno květen - srpen


Potlach, 1993 (rub fotografie) - Scan : Ken Seton

Potlach, 1993 - Crédit photo : Lišák (Oldřich Navrátil)

Ahoj !
Objevil jsem tuhle adresu, kterou jsi mi kdysi nechal.
Třeba se k Tobě lístek dostane a ozveš se.
Ahoj Lišák
Moje nová adresa :
Oldřich NAVRÁTIL
[ad.]

(30.12.2022)