samedi 14 mai 2022

Journée des papillons


Que celui qui veut mouvoir le monde se meuve d'abord lui-même. - Socrate

De Bois-le-Roi jusqu'à Barbizon, une promenade de 12 km, sous les applaudissements de papillons. - Disparition des papillons - Read More.

Forêt de Fontainebleau, Route de Bécassières,
14.05.2022 - Crédit photo : Ken Seton

Forêt de Fontainebleau, Route de Bécassières,
14.05.2022 - Crédit photo : Ken Seton

Forêt de Fontainebleau, Route de Bécassières,
14.05.2022 - Crédit photo : Ken Seton

Forêt de Fontainebleau, Chemin de Barbizon à Samois
et à Brolles, 14.05.2022 - Crédit photo : Ken Seton

 Forêt de Fontainebleau, Chemin de Barbizon à Samois
et à Brolles, 14.05.2022 - Crédit photo : Ken Seton


Z Bois-le-Roi do Barbizonu, 12 km chůze, za potlesku motýlů ...

Před dvěma, třemi lety jsem cestou k Rocher Canon potkal pět Rusů na bicyklech. Byli veselí (muži a jedna žena) a sympatičtí a dali mi dvě čísla jejich mobilů, abych je mohl kontaktovat, kdybych měl cestu k nim do Moskvy. Bez problémů mě mohou ubytovat a k dispozici je i dača nedaleko města. Výměnou nepožadovali nic, ani číslo mého telefonu. Byli důvěřiví. - Do Moskvy jsem ovšem zatím cestu neměl.

Route de Bécassières, 14.05.2022,
Trametes versicolor Outkovka pestrá,
Crédit photo : Ken Seton

Dnes jsem potkal v lese sympatickou starší dvojici. Paní se mě ptala zda-li jdou správným směrem k Bois-le-Roi. Měla ruský přízvuk a tak jsem se zeptal odkud jsou.
"Z Ukrajiny," řekla.

(14.05.2022)