mercredi 29 juillet 2020

Chez le Roi du soleil

Tags : AvonForêt de FontainebleauHenry David Thoreau,

Během dnešního výletu do přírody jsem potkal bezpočet ještěrek a brouků, šídel a motýlů, z nichž jeden mě pak navečer obletoval a vyprovodil až na kraj lesa. Možná proto, že jsem mu řekl, jak krásná má křídla.

Taktéž na lidi měl jsem zvláštní štěstí. Jakoby nás naše osudy předurčily k setkání právě dnes. Nejprve cestou z Paříže. Ve vlaku jsem si náhodou sedl naproti ženě, která držela v rukou rozečtenou knihu : Henry David Thoreau, Walden ou la vie dans les bois

Dans la forêt, 29.07.20 - Crédit photo : Ken Seton

Jel jsem až do Avon a tak jsem se s ní dal do řeči. Každý kdo mě zná dobře ví, jakou má ta kniha pro mne cenu. Při výstupu na vrcholek lesa jsem pak potkal starší pár s čoklem, jejichž syn fotografuje. Jsou na něj pyšní, protože už vyhrál několik cen v konkurzech a jeden časopis mu fotografie otiskl.

Exponoval jsem jeden film TRI-X. Byl jsem právě na Route de la Reine Amélie a uvažoval o zpáteční cestě, když jsem potkal další, mladší dvojici. Slovo dalo slovo a ukázalo se, že mladá žena před pěti lety vystudovala fotografii v jedné pařížské škole, kde vyučuje jeden z mých přátel. Jak je ten svět malý.

(29.07.2020)